söndag 2 november 2008

Halloweenfesten

Igår hade vi en fantastiskt rolig Halloweenfest på jobbet! Jag kom dit klockan 8 men då var det nästan inga där, bara jag och Caroline som kom några minuter efter mig. Som var utklädda alltså. Men det gjorde inte så mycket, vi hjälpte Emma lite med sina kläder och sedan gick vi in på toan och där stod Morticia Addams! Och den där handen, också, ni vet. Den var rätt scary när den kröp omkring på golvet.

Anyways, det var gratis öl och vin hela kvällen, till och med högsta chefen var rund om fötterna! Han dansade omkring på "dansgolvet", och det såg hysteriskt roligt ut, det kan jag lova! Efter en stund kom i alla fall nästan alla, och de var alla utklädda! Bäst var nog Jokern från Batman tycker jag nog.

När klockan blev runt halv två så fick vi tag på en taxi och åkte till Amber där vi skulle möta upp Jokern och en katt. När vi kom fram slapp man visa leg, det var lite skumt. Och entrén kostade 12 euro! Rena rama rånet! Sedan hängde vi in våra jackor och så begav vi oss ut på dansgolvet. Vi träffade katten som visst hade träffat någon anna katt. Sedan försvann hon och vi såg inte henne mer den kvällen. Jokern träffade vi efter ett tag också, så då dansade vi med honom och hans kompisar.

Fast roligast var nog att inne på Amber var det jättemånga som fattade att jag skulle vara Amy Winehouse, så det var jättemånga som skrek hennes namn till mig. Haha.

Men en sak jag lärde mig från den här kvällen är att om jag någonsin ska gå på Amber igen så ska jag dit med Brian. För det är sjuuuukt vad äckliga Irländare kan vara.

Men överlag var det en mycket lyckad kväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.Har du inga bilder från kvällen, det hade varit kul att se hur ni såg ut? Kom du hem sent? Ska du till jobbet nu? KRAM

Anonym sa...

haha låter som om du hade kul! och du måste ha varit läskigast på Irland om du skulle vara Amy Winehouse! HAHA XD

Jennika sa...

mamma: jo, jag har bara inte hunnit lägga in bilderna på datorn än, tänkte göra det nu!

carro: haha, tyvärr inte, jag måste säga att jokern var läskigast! haha!