måndag 10 november 2008

Internet baby!

Nu har jag äntligen tankat på mitt internet, så nu har jag ett liv igen i 30 dagar till i alla fall! Fantastiskt. Tydligen är fantastiskt ett ord jag använder mycket nu för tiden.

Idag har jag i alla fall lyckats handla mat, och jag har tankat på min telefon och mitt internet. Känns väääldigt bra. Och snart ska jag äta, och sedan ska jag in till stan och köpa en kappa. Sedan ska jag på restaurang ikväll, och sörja att David åker hem!
Det kommer inte bli lika roligt längre!

I alla fall, jag måste ju berätta om vattengympan i fredags... Herregud vad roligt det var! Det var nog det allra bästa jag gjort sen jag kom hit till Irland! Så kul var det! Jag och Emma var helt slutkörda, och alla tanter bara körde på som om att det inte var något att ens anstränga sig för. Hysteriskt.

Och hahha, när vi en gång inte hörde vad ledaren sa, så började helt plötsligt alla taneter bara springa mot oss! Vi blev livrädda! Tydligen skulle man springa fram och tillbaka i bassängen, men det förstod ju inte vi från början.

Men gud vad det var roligt! Fantastiskt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jennika jag gillar din blogg!

Anonym sa...

JAG MED JAG MED!

Jennika sa...

LOVE U! :*
TACK!
Och Stina du har väl också blogg?