tisdag 18 november 2008

Smärta!

ÅH SMÄRTA!

Jag har så ont i mina vader att jag tror att jag ska gå sönder! Den här träningsvärken är inte kul! Det spelar heller ingen roll hur mycket man stretchar, det känns fortfarande som lera som stelnat. Fruktansvärt. Det gör så ont!

Så igår tränade vi alltså, och idag var jag och Jennie och gymmade en timma. Det var kul, men svettigt. Fast jag kunde inte springa, med tanke på värken från igår.
Och imorgon ska jag och Emma gå på vattengympa innan jobbet. Herregud. Jag förstår inte hur jag ska klara detta. Och på torsdag ska jag dessutom en timma på en såndär session med personlig tränare som man får gratis. Fruktansvärt! Jag kommer avlida!

Men fredag eftermiddag och lördag ska jag i alla fall inte träna. Kanske på söndag. Vi får se.

Och för övrigt har jag kommit på vad jag ska äta i helgen!
Fredag: eftersom det är efter jobbet, ska det bli lätt och snabbt = pizza. Goooott!
Lördag: Laxfilé med potatis och sås. DET SKA BLI SÅ SJUKT GOTT.
Lördag kväll: Morötter, gurka och blomkål med DIP!
Söndag: Riktig kycklingfilé med ris och sås.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska DU laga all denna mat själv??? Häftigt isåfall...du har lärt dej mycket på kort tid. Visst är det skönt med träningsvärk, då vet man iallafall att man använt rätt muskler. Bra o roligt att du varierar din träning med olika grejor, då blir det så mycket roligare. Är det skönt att jobba dagtid? Är du ledig i helgen?
Ha de gott...KRAM...