söndag 16 november 2008

Kaiser Chiefs

Caroline, när du kommer hit i Februari så kommer även Kaiser Chiefs hit och hälsar på. Och jag kan väl erkänna att jag inte lyssnat på dem jättemycket, men det jag har hört är riktigt bra. Jag skulle väldigt gärna vilja se dem live. Och jag vet att du hellre vill se The Killers, men om vi inte får tag i några bíljetter till dem så finns det faktiskt kvar till Kaiser... Och jag vill så gärna se båda att jag gärna kan sponsra med pengar i värsta fall!
Men OM vi skulle vilja se Kaiser, då måste vi bestämma det snart!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ska hälsa från Carro att ni kan gå och kolla på den gruppen du snackade om. Var spelar de nånstans?...KRAM...

Anonym sa...

oooh precis! till nyår vore den klänningen LOVELY! :D saknar diig!

Anonym sa...

men jar ser helldre The Killers!

Jennika sa...

Kaiser Chiefs spelar både i Dublin och Belfast, under samma helg som hon kommer hit. Och Carro, man kan inte få allt! Om det inte blir The Killers, vill du inte se Kaiser i alla fall?

Anonym sa...

du borde definitivt se kaiser cheifs! :D och eeeeh, vad underbart att du kommer hem! can't wait to see you! :D

Anonym sa...

jaa klart!!