torsdag 27 november 2008

En rätt bra dag


Idag vill jag fira med en finfin bild på Jared Followill!
Bra grejer:
+ Göran har äntligen dragit sig tillb aka!
+ Jag har jobbat 7-3 idag!
+ Jag får reda på om jag får rummet idag!
+ Jag har köpt Q Magazine idag med en maffig intervju med världens bästa band (Kings of Leon) och fått veta jättemycket sjuka grejer om de fina pojkarna! Typ om hur mycket de gillar att slå varandra i huvudena med trasiga glasflaskor.
+ Det börjar två nya svenskar om två veckor!
+ Jag ska flytta snart = får äntligen fixa skattepapper = Jennika kommer få tillbaka alla de pengar hon betalat i skatt (än så länge är det 15 000 svenska kronor... och det kommer bli mer)!
+ Jag får lön imorgon!
+ Jag har fått ledigt den 12 Dec när jag ska träffa Martin i Dublin!
+ Jag ska boka biljett hem till Sverige imorgon! Jag åker hem på "semester" 18-27 Januari!
Sammanfattning: En rätt bra dag.

3 kommentarer:

Isabelle sa...

Later som en grymt bra dag! Grattis till allt!

Anonym sa...

hahaha mysko att alla killar luktar likadant i irland xD men bra att man står ut med doften i alla fall

Jennika sa...

Isabelle: Tack tack! :D

Caroline: Haha, jag vet, helt sjukt! Säkert samma billiga parfym på rea på Tesco ;)