söndag 16 november 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Jennie. Hon har tjatat på mig så jag vågar inte INTE göra den. Haha.

Så här funkar det:
Länka till den som utmanat dig och sätt dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till de.

Jag...
...har lyckats ta det stora steget att flytta hemifrån. Fast mitt var faktiskt större, för jag flyttade dessutom till ett nytt land.
...är yngst på jobbet. Det tror jag i alla fall.
...har börjat gilla Sex & the City. Det trodde jag väl aldrig skulle hända.
...äter BARA spaghetti och köttfärsås nuförtiden. Det ska jag göra även imorgon. Men imorgon kväll ska jag handla! Då MÅSTE jag köpa vad som helst förutom just det.
... går runt och suktar efter lax och potatis och dillsås. Det är det ENDA jag är sugen på. Och jag har ingen aning om hur man gör det.
...ska gå på mitt första steppass idag! För jag har köpt gymkort!
...har inte körkort. Än. Och frågan är väl om eller när jag skaffar det.

Tyvärr orkar jag inte utmana någon.

Inga kommentarer: