lördag 15 november 2008

Lördagsmat = hela-veckan-mat

Idag när jag kom hem från jobbet var jag av någon oförklarlig anledning grymt sugen på spaghetti och köttfärsås. Anledningen till att det är lite konstigt är att det är det enda jag har ätit den här veckan. Alltså borde jag inte vara sugen på det. Men det är ju så gott! Och idag hade jag gröt med mig istället till jobbet, så min mage saknade väl det antar jag.

Så nu har jag ätit det, med "rödvinssmak". Det var gott. Även om det samtidigt smakade för mycket rödvin. Bläh!

Och imorgon jobbar jag 13, innan det behöver jag inte laga mat för nu blev det mat över (woho!) så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

Och nu är jag ensam hemma, värsta gött, fast jag önskar att ägaren till huset kunde vara hemma så att jag fick prata om mitt pps nummer!. Fast Tracey skulle kolla upp om det fanns något annat sätt att fixa PPS nummer på, än att får brev och räkningar från honom. Jag hoppas hon hittar något sätt! För jag känner ett need av mina pengar, jag behöver köpa nya kläder!

Inga kommentarer: