fredag 28 november 2008

I love Skype

Seriöst, Skype är ju världens bästa uppfinning! Fick prata med Evelina idag för första gången på två månader, och vi pratade i en och en halv timma! Det var så himla roligt att få prata med henne. Ska ringa henne på söndag också.

Och imorgon ska jag gå och kolla på ett hus, som verkar sjukt bra! www.daft.ie/3483934 är länken. Kolla in! Värsta fresh!

Och alldeles nyss bestämde jag och Emma att vi ska till Newry på tisdag! Newry är en liten liten stad i Nordirland som har Topshop och grejer! Ska vara väldigt billigt. Jag har ju inga pengar, så jag kommer nog inte köpa något, men det gör inget, själva upplevelsen är det ju värt att åka dit för bara... Och bussresan kostar bara 6 Euro tur och retur!

Hans tyckte att jag skulle åka in till DUblin där det finns en ishall utomhus på vintern... Men det får nog vänta lite! Kanske den 12 Dec när jag ska träffa Martin och Therese?

6 kommentarer:

Isabelle sa...

Huset ser bra ut :) men ishall utomhus?

Jennika sa...

Ja, visst gör det! Ska kolla på det om bara en och en halv timme! :)
Haha, ja! Tydligen är det säsongsishall! Ja, don't ask me :)
Brian sa att det var bra iaf... Får ta det någon gång iaf!

Anonym sa...

så hans är Brian? :S

Anonym sa...

svar: JA NY! den ligger mitt på kungsgatan typ mittemot H&M/McDonalds/leksaksaffären. SICK ere. :D

Jennika sa...

hans är brian!

Anonym sa...

hahaha aa visst bara dom har harda skridskor :P annars kan ja inte aka, o det far inte va for dyrt att komma in