torsdag 13 november 2008

After eight

Nu sitter jag framför tv:n och avnjuter en eller två after eight. Och gudars, vad gott det är! Kollar på Sex & the city, och sedan ska jag gå och lägga mig. Och imorgon går jag upp vid halv nio och går till JJB, och köper gymkort och hoppas att det finns plats kvar att vara med på vattengympan!

Sedan, på kvällen, ska jag, Emma och Jennie äta middag hemma hos mig. Efter det ska vi antingen kolla på film, eller gå på nån pub. Vi får väl se vad vi känner för då.

Gött att vara ledig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du skojar!!! Stannade det verkligen vid en eller två After Eight??? Bra att du kommer igång med gympan för det är ju kanonkul när man väl är där, finns det inte plats i vatten kan du ju utöva en annan sport. Aerobics är ju fantaskiskt kul, tycker jag iallafall. Vad blir det för middag, kanske nåt ur den lilla kokboken. Alla djuren mår bra, men det är en sak jag inte fattar. Nu har katterna bantat ett tag o alla går ner utan Pumbaa som bara blir tyngre o tyngre. Ja nu får de snart bli vatten o bröd. Jag har pratat med IHGR idag o de sätter in pengarna på mitt konto för det funkade inte på ditt. Vi får väl fixa det så de går över till dej. Hoppas att ni får kul ikväll. PS Jag tror att "Mamma Mia" kommit ut på DVD, jag ska nog kolla de för hemma kan man ju sjunga hur högt man vill när man kollar på den.
Jag älskar dej, ringer imooron...KRAM...

Jennika sa...

Väldigt kul, mamma. Ja, för jag kollade min internetbank idag och det var inga pengar insatta från IHGR där. Lite irriterande. Men hoppas de kommer in på ditt konto snart då, för jag behöver de där pengarna. Kram