måndag 3 november 2008

Bilder från Halloween


Donna (?), Tracey och Darren

Jennie, David och Emma. Emma har tydligen tävlat i armbrytning!


Jennie, jag och Caroline


Emma var fasligt söt i sin mask


Danielle visade vad hon hade lärt sig på sina pole dancing lektioner. Hjälp...



Med lite redigering så var det ungefär så här jag såg ut på kvällen.

Morticia Addams och min chef, Dermot. Jag tror han var John Travolta, för han dansade hela kvällen non-stop.

Ozzy Osbourne

Caroline som en geisha och Nicklas som jobbade


Emma, David och Caroline


Jag fick köra på samma gamla trasa som sist! Men ojoj, vad roligt vi hade!

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAA det måste ha varit as kul!! och vad de gick in för det!! HAHAHAHAHAHA

Jennika sa...

Hahahah! Det var hur kul som helst, det var det verkligen! Bäst är ju Darren/Jokern! Jag får väl lägga ut lite bilder på bdb också. Jag vet, helt sjukt! De klädde ut sig sjukt mycket! :D Och det var det roligaste på länge!

Anonym sa...

vad roligt du verkar ha det där borta! :D jag är fortfarande sådär sjukt avundsjuk på dig vad det gäller ALLT haha :D

Jennika sa...

tamara: haha, dear you! du borde spara lite pengar och sedan komma hit och visit me! vi kan har roligt tillsammans, I tell you! :')