onsdag 5 november 2008

Vattengympa!

På fredag ska jag och Emma på vattengympa! Det ska bli väldigt kul! Vi bestämde oss idag för att om några veckor skulle vi börja träna på ett ställe som heter JJB. Så när vi hade varit i stan tänkte jag på hemvägen att eftersom jag ändå gick förbi JJB, så kunde jag ju lika gärna kolla vad det kostar.

När jag kom dit fick jag en rundtur runt hela stället, och aldrig har jag sett så fina gymlokaler! Så sjukt fräscht var det! Poolen var jättefin, men bara 20 m lång, lite synd. Men det fanns TVÅ jacuzzis i samma rum som poolen var! Och gymmet var också jättefint! Så himla fräscht, och det var gamla och unga, tjocka och smala människor blandat där! Jättebra! Och de har dessutom pilates, yoga, zumba, aerobics och så vidare klasser där!

Och tydligen ingår ALLT i månadspriset. Som ligger på, i mitt fall, 35 Euro. PER MÅNAD. FÖR ALLT. Jag tycker det är sjukt billigt.

Så jävla bra! Och så frågade han i slutet av rundturen om jag ville vara med på ett vattengympa pass på fredag morgon, och jag kunde ju inte tacka nej! Så jag skrev in mig och Emma, för jag vågade inte gå själv. Som tur var tyckte hon att det var en bra idé när jag berättade för henne.

Nu kommer ju kruxet: Ingen av oss har bikini. Och ingen av oss har pengar. HAHA. Men vi ska in till stan imorgon morgon och kolla om vi kan hitta något billigt som kan duga i några veckor i alla fall. Det ska väl inte bli några problem? Peppar, peppar!

6 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA vattengympa! lycka till!

Anonym sa...

HAHA! Du är ju för rolig...
Det var ju himla billigt, o där måste ju finnas grejor så att ni inte tröttnar i första taget. Jag sa ju till dej att du skulle packa ner din bikini... jaja, ni får väl gå till Pennies o se vad dom har. Blir det discobowling ikväll, ska inte Brian med o bowla?
...KRAM på dej...man blir ju så himla glad när man läser din blogg. PS Tur förresten att du slipper frysa nu när Brian visat dej att du måste ha på elementet för att få värme DS

Jennika sa...

Hahahahhaha. Tack, Carro...

Ja, det fanns jättemycket där och det var en jättefin lokal! Bara kolal bilderna på denna sida!
http://www.jjbfitness.co.uk/locations/fitness-club.php?id=55

jag tänkte ju ta med bikinin, men jag hittade ju inte underdelen! överdelen har jag med mig, kanske räcker det med ett par bikintrosor då... nej, bara vanlig bowling tror jag. brian skulle spela poker med några kompisar, och när jag frågade vart bowlinghallen låg hade han ingen aning. vi får ta en taxi dit helt enkelt! vad bra att man blir glad! :)
Ja, men det var ju bara för att jag var så svag som det inte funkade! För man skulle skruva på den grejen på elementet, men den satt fast så himla hårt så jag klarade inte av det själv! så han fick ta i hur mycket som helst! kram!

Anonym sa...

Hörde precis att du inte ska flytta hem i Januari, när tänkte du flytta hem då? Gott att du trivs så bra. Carro kommer visst till dej i Februari, ni skulle väl till Belfast o kolla på The Killers, skulle gärna oxå vilja titta på dem. Men jag får väl kolla med pappa om vi inte kan komma i Januari då kanske vi kan hyra bil o åka över till västkusten... vi får se.

Anonym sa...

åhhh vad jag lägntar...!

Jennika sa...

ja, jag vet inte när jag flyttar hem! men det kanske blir i mars? kanske i april? I don't know. men till mars stannar jag nog i alla fall! jag visste inte att du gillar the killers, mamma? :o
jag hade jättegärna velat att du och pappa kom hit så att vi kunde åka runt! det hade varit jättekul! kram kram!