onsdag 26 november 2008

Parfym

Alltså, varje gång Hans ska ut och festa (Hans är den normala) så luktar det sjuuuukt mycket parfym. Hela huset stinker faktiskt av hans parfym.

Anyways, idag har varit en boring dag. Har bara väntat på att göran ska åka iväg föralltid. Men neeeej. Iche! Väldigt jobbigt faktiskt, det tär på mig! :(

Men imorgon får jag reda på om jag får huset eller inte, får jag det inte så får jag väl helt enkelt fortsätta leta... Men gud, vad jag hoppas på det. Hade vart så gött att kunna flytta på måndag eller något, jag är ju ledig söndag-tisdag. Jag har ju inget inplanerat de dagarna, förutom att göra stan med Emma på tisdag dårå.

Har ringt hem en del idag också via Skype, ett helt fantastiskt program måste jag säga! I love it!

Och imorgon ska jag gå upp halv sex...

1 kommentar:

Anonym sa...

luktar hans parfym gott dårå?? martin cohn är sååå snygg <3