tisdag 11 november 2008

Weirdo

Som ni säkert redan vet, bor jag med jordklotets konstigaste kille. Ever. And that's a fact.
Här ska jag bevisa det.

Imorse var jag på mitt rum och helt plötsligt skriker någon (Chris) "JENNIKA! JENNIKAAA!". Självklart får jag panik och springer ut i vardagsrummet (jag tror ju att det brinner eller något) och där sitter han och tittar på TV. Jag frågar "What's going on?" och han säger "I think your phone is ringing". Jag kan slappna av eftersom att huset inte håller på att brinna ner, och säger, nej, den kan inte vara min för min telefon är på mitt rum. Han går runt i vardagsrummet och letar medan jag går in i köket, och efter ungefär fyra signaler säger han:
"No, wait! It was my phone, here, in my pocket!"

HJÄRNDÖDA KLUBBEN BYGGER KLUBBHUS.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Med sådana "vänner" behöver du inga fiender. Jag tror att det var ett uppvaknande du sent glömmer.
Tack för att du ringde igår det värmde.
Saknar dig.
Kram
Pappa

Anonym sa...

Har du hört från Dermot ännu?
Han verkar lite "skum" den där Chris. Jobbar du dagtid nu?

Anonym sa...

Förresten blev det någon sista träff med David ikväll? Eller var du tvungen att jobba?
...KRAM...

Anonym sa...

Vi har kollat på om vi ska komma över till dej, jag o pappa den 15-20 januari. Eller har du funderingar på att komma hem o hälsa på?
...KRAM...

Jennika sa...

Pappa: Ja, exakt! Det kommer nog ta ett tag innan jag glömmer det också. Det var jättehärligt att prata med dig! Saknar dig med!

Mamma: Nej, varken jag eller Tracey har hört från Dermot. Respektlöst är det! Han kan ju i alla fall ringa tillbaka! På måndag och nästa fredag jobbar jag dagtid. Men nu spelar det inte så stor roll längre, eftersom att jag fixar gymkortet på fredag.
Jag skulle träffat David ikväll, men jag skriver mer om det i ett inlägg!
15-20 Januari hade väl varit kanon! Men jag tänker komma hem och hälsa på också, jag vet bara inte riktigt när ännu, men i så fall blir det väl en torsdag till tisdag typ.

Kram till er båda!

Anonym sa...

det här inlägget fick mig att skratta så mycket. han verkar lite dum.

Jennika sa...

Isabelle: Haha, jag tror tyvärr att du har rätt :')

Anonym sa...

hahaha weirdoboy.