torsdag 6 november 2008

Utan internet

Idag har jag varit utan internet, för tydligen tog pengarna på det slut inatt. Så imorgon måste jag köpa credit till det! För jag saknar det!

Nu är jag hemma hos Jennie och Emma, jag och Jennie har ätit mat här. Och imorse mötte jag Emma på stan, och då köpte vi badkläder, jag köpte badshorts. Sedan sa vi hejdå vid jobbet och så gick jag hem och lagade en minst sagt misslyckad middag, bilder på det kommer senare. Sedan gick jag tillbaka till jobbet och mötte Jennie och så gick vi och köpte en bikini till mig, sedan gick vi en aaaalldeles för lång väg hem till dem och sedan handlade vi.

Det värsta är att sedan måste jag gå den långa vägen hem... Och jag måste vara hemma innan 9, för då börjar MTV Europe Music Awards, och det ska jag se!

Imorgon morgon är det alltså vattengympa, vi får väl se hur det går! Det lär ju bli en upplevelse i alla fall! Haha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag såg med EMA!! lyckaa till ikväll!!

Anonym sa...

hej hej hur går det med våra biljetter? =D