lördag 22 november 2008

Vinter?

Nu har nog vintern kommit till Dundalk. Idag när jag gick hem till Emma och Jennie var det fruktansvärt kallt, man fick nästan småspringa för att hålla ångan uppe!

Men idag har jag handlat kläder! Så himla skönt! Jag köpte en jättefin kjol med hög midja som var rutig, och en t-shirt med något mönster på, och en jättesöt svart kofta med spets på! Jag tror det kostade sammanlagt 400 kr. För det var rea på Dorothy Perkins! Jag som trodde det var värsta mormors-affären. Men iche!

Sedan köpte jag ett par nya tights också. Och den nya NME tidningen som är ett special nummer med flera sidor om BARA The Strokes!!

Nu har jag kommit hem, jag lånade Jennies cykel, och det var så himla skönt att cykla istället för att gå! Vilken skillnad! Så nu ska jag snart göra kyckling med currysås och ris. Sedan ska jag duscha och hem till Jennie igen och vänta på Emma som slutar jobba nio!

Det blir nog en grym kväll!

Inga kommentarer: