måndag 17 november 2008

Utmattad!

NU har jag kommit hem från steppen. Det har varit en lång dag idag.

Gick upp halv åtta, vaqr på jobbet nio, jobbade till fem, gick direkt till gymmet, fick en rundtur, gick på steppen halv sju, dö på steppen som var klar halv åtta, duscha och byta om, gå och handla mat, komma hem klockan 20.50! Då var jag helt utslagen! Och nu med.

Imorgon ska jag gå upp vid halv nio, fixa tvätten, packa gymkläder (ska gymma lite efter jobbet imorgon), laga gulasch soppa (det ska bli såååå gott!) och sedan iväg till jobbet klockan 12.

Jag älskar mina nya jobbtider!

Nästa vecka jobbar jag 7-3 hela veckan, och på måndagen är det så bra för jag jobbar dag, Emma och Jennie är lediga = Lykke Li i Dublin!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jennika.
Härligt att läsa om ditt träningspass på gymmet. Nu vet jag att du har tagit tag i ditt "nya" liv. Du skriver på ett underhållande / roligt sätt så man kan knappt vänta på nästa inlägg.
Fortsätt på den vägen du är på nu.
Många Kramar
Pappa

Jennika sa...

Tack pappa! De orden betyder mycket :)
Jag ska försöka! Kram!!