tisdag 4 november 2008

Same, same

Samma sak idag som alltid. Men det är okej. Imorgon jobbar jag, och på onsdag och torsdag är jag leeedig. Sååå skönt. Jag längtar. Och på onsdag kväll ska vi, jag, Jennie, Emma och David (jag vet inte om vi blir fler?) dra ut till antagligen Brubakers eller Good times Charlie och ta en öl. EN öl. Jag hoppas på Brubakers!

Idag när jag kom hem från jobbet så satt jag i vardagsrummet och tittade på tv, och då kommer Chris hem och frågar mig om jag vill följa med honom till Amber (som jag var på i lördags). Jag blir så chockad att jag inte kan komma på vad jag ska svara, eftersom att han varit så sjukt otrevlig mot mig de senaste dagarna. Men jag tackade nej...

Jag är inte så jättesugen på att gå ut, och inte med honom. Och inte till Amber!

Nu har Brian kommit hem också! Fast jag har inte träffat honom ännu, han har varit inlåst på sitt rum ända sen jag kom hem. Jag träffar honom nog imorgon morgon, jag får väl vänta tills dess. Jag tycker det är så himla kul att han är hemma!

Och en annan sjukt rolig grej som jag såg förut är att Dermot har lagt upp bilder från sin Halloween... Hahahahahha! Det var sjukt roliga bilder!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: jaaa! ja vill festa med dig med, igen! :D :D

Jennika sa...

Igen, igen, igen! :D

Anonym sa...

Gomorron! Är det våran Caroline som vill festa med dig? Kul bilder du hade lagt in. Ska ni ut ikväll igen, hoppas att ni får kul o var rädd om dej. Jag ska jobba på en stor musiktävling på Vingen på Fredag, de ska bli kul. Har du köpt element ännu? Hur går det med dina fötter o de nya kängorna?
Ha de gott...KRAM...

Jennika sa...

Haha, nej, det är inte våran Caroline! Ja, vi ska bowla idag! Nej, jag har inte köpt element ännu och det verkar som att det kommer få vänta ett bra tag innan jag får råd att göra det... Jag skriver varför i ett inlägg! Kram kram! Ha kul på Vingen på fredag!