tisdag 11 november 2008

Sorgligt men sant!

Nu har vi varit på en jättefin middag som avsked för Davve (ja, bara för att Jennie konstant kallar honom för det gör jag också det nuförtiden) och det var sååå sorgligt! Vi kommer sakna honom så himla mycket.

Men han har i alla fall lovat att när vi båda är i Sverige nästa gång ska vi på Svanen på Jazzhuset... Vi tog till och med i hand på det, så han KAN INTE slingra sig!

Och eventuellt blir det Spirit Store på onsdag. Om jag får VTO (lika med: gå tidigare från jobbet). Annars blir det inget för mig, och då har jag träffat honom för sista gången på vääääldigt länge.

SÅ TRAGISKT!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att det känns tungt. Hoppas att du får sluta tidigare på onsdag då. Åker han direkt till Australien?
Har det fixat sej med Dermot o skatten?
...KRAM...

Jennika sa...

Nä, han åker först hem till Sverige i någon vecka, och sedan åker han till Australien.
Nej, det har inte fixat sig med skatten och Dermot. Jag ska prata med Tracey idag på jobbet och så hoppas jag att hon kan ringa honom. För nu är det slutvelat! Kram

Anonym sa...

Bra, visa att nu får han skärpa sig, du måste ha dina pengar.
...KRAM...