lördag 22 november 2008

She's such a charmer, oh no

Åh, hur kan man bli så lycklig av en låt? Det är Gonzo: Kings of Leon Special. och inget kan var bättre än det! Caleb och Nathan i soffan hos Gonzo, och typ 5 av deras bästa videos. Självklart är Charmer en av dem. Och jag anser Charmer vara den bästa låten i hela världshistorien, det finns faktiskt ingen bättre! Och så får jag se den sjukt snygga videon på vår 50" tv. Är inte det fantastiskt? För snyggare video finns inte!

Kungarna!

Nu har jag ätit, jag lyckades faktiskt göra kyckling (alltså riktig kyckling!) och ris och currysås. Fast såsen blev alldeles för stark. Får ändra det till nästa gång. Jag ble alldeles yr i huvudet av att äta riktig mat. Anledningen till min fruktansvärda huvudvärk de senaste dagarna har nog att göra med att jag har tränat så mycket och att jag inte har ätit mer (den här veckan har jag inte varit speciellt bra på att äta alls, får jag faktiskt erkänna, men det var bara en tillfällig svacka, imorgon ska jag äta lax!).
Nu ska jag bara duscha och sedan ska jag uuuuut!

Inga kommentarer: