torsdag 20 november 2008

Vilken dag!

Idag har varit en lång och jobbig dag. Först var jag på gymmet och hade genomgång på mitt pass som jag ska följa tre gånger i veckan i fyra veckor till att börja med. Jaha, men vad kul då! Öh.

Och efter det har jag jobbat åtta timmar, haft migrän eller liknande i de tre sista timmarna, och kommit hem till ett rum med en dörr som gått i baklås. Det var INTE kul!

Nu har det lugnat sig, tack och lov. Mycket tack vare göran. Tro det eller ej! Tack, ifall du läser detta.

Nu ska jag kolla klart på Sex & the City och sedan ska jag SOVA. Imorgon blir det upp tidigt igen... Ska möta Emma och Jennie på JJB. Det här kommer ta död på oss. Men jag ska ta det väldigt lugnt på vattengympan, och sedan bada jacuzzi och bastu. Det är viktigast! Det blir nog bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

men va drygt han sa inget till oss om hur många ggr vi ska göra det där passet!! han visa oss inte dom gula lapparna heller, gjorde hand et för du?

Jennika sa...

Va? Gjorde han inte? :o Gud vad konstigt! Fast han var ju konstig så. Ja, han visade de gula lapparna för mig! Men gud vad oprofessionellt av honom! Hur kan man glömma det liksom? Jag kan visa er vad ni skulle göra med lapparna annars nästa gång vi går dit!

Chris Connolly sa...

Yeah I do read this, thanks Jennika. I've been reading this blog since shortly after we met, I don't know why you don't like me, and then again I don't really give a crap. I've never done anything bad to you, and as far as I can see all you ever do is bum around and watch television. Get some friends or something!

It's being interesting reading though. As I said, I'm moving next week. I was going to use your blog as an excuse to move out, that's why I told Brian about it, and was going to tell Dermot. Dermot's text message came just in time, I didn't need to!

I really hated living with you and Brian, although I admit I didn't make any effort to get along with you guys. I was under too much stress, and after I read your blog I couldn't really see any point in being nice to you. You two were the worst housemates ever though.