onsdag 12 november 2008

Davves sista kväll

Idag var det bestämt att vi skulle till Spirit Store, jag, Jennie och Davve. Och ta en öl som ett sista hejdå. Och jag hade fixat VTO och allt, och så försöker jag desperat få tag på dem för att veta att det verkligen blir av.

Men så skickar Jennie ett sms och säger att Davve antagligen skulle ut med sin landlord istället. Så då tänker jag att "Jaha, jaja, jag tar i alla fall och går hem två timmar tidigare". Men nu visar det sig att de har gått ut ändå! Så jag sitter hemma i min säng (inte för att det inte är skönt, det är ju varmt i huset för en gångs skull).

Men jag vet i och för sig inte hur jag skulle löst det ändå, för det hade betytt att jag skulle blivit tvungen att gå hem till nån utav dem (för ta en taxi hade jag inte gjort - alldeles för dyrt) och serdan taxi till Spirit Store och sedan taxi från Spirit Store och sedan gå ifrån Jennie eller Davve. Inte så jättelockande kanske.

Men tråkigt ändå!

Och jag har inte hört ett piss från Dermot.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man blir jäkligt irreterad av att han inte bryr sig om du har pengar eller ej. Vad har hänt med honom egentligen. Du får väl umgås med Brian ikväll istället. Det är ju himla gott att bara vara hemma också o då kan du ju spara de pengarna istället.
Nu är de läggdax för min del. Jag ska på kurs imorron o få lära mej "hur det är att vara kvinna"???
Gonatt o KRAM

Jennika sa...

Ja, precis! Han har ändrat sig jättemycket sen jag kom tillbaka från Scverige!
Haha, ska du lära dig hur det är att vara kvinna?? HAHAHA!
Du får berätta imorgon hur det gick! :D
Kram!