fredag 31 oktober 2008

Ledig!

Är ledig nu! När jag vaknade idag låg jag kvar i sängen i två timmar och surfade runt på internet... Det var huuur skönt som helst! Nu harj ag möblerat om mitt rum. Jag vet ännu inte om det blev bra eller dåligt. Men jag har inte städat än, så det får jag väl göra först, så får jag se sen.

När jag har orkat tvätta ansiktet och så ska jag gå och handla mat, idag ska jag äta tacooos. Nice.

Jag vet inte om jag orkar städa innan jag går och handlar. Jag har inte ätit fruksot än, så jag funderar på om jag ska gå och handla först.

Men först måste jag sätta på en maskin tvätt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Vart tog den nya Jennika vägen?
Hoppas hon kommer tillbaka.
Många kramar
Pappa

Jennika sa...

men gnäll, gnäll. hon existerar bara på vardagar, inte under lediga dagar.
kram

Anonym sa...

Blev de nån tacos, eller va blev de? Står sängen vid väggen nu, de blir nog bra för det blev ju ännu kallare när den stod vid fönstret. Ska du ha de nya kängorna imorron? Vad blev det för klänning? Har du köpt element förresten?
KRAM

Jennika sa...

Ja, det blev tacos - och det blir det imorgon också! Ja, nu står sängen där stolen stod förut, och "skrivbordet" står vid fönstret. blev mycket bättre faktiskt, och golvytan blev helt sjuuukt mycket större! Nej, jag ska ha mina högklackade dojs imorgon, och klänning köper jag imorgon, jag har inte varit i Dundalk idag nämligen! Nej, element ska jag kolla på imorgon! Men jag behöver prata med pappa på telefon först, för jag vet inte vad jag ska ha för något!
Kram

Anonym sa...

Måste bara kolla om du hitta någon klänning idag? O hur gick det med elementet?
Ha de kul ikväll o var rädd om dej... KRAM