torsdag 16 oktober 2008

Imorgon, imorgon, imorgon!

Imorgon åker jag äntligen till Dublin och träffar mamma, Carro och mormor! Jag kan inte bärga mig! Jag hoppas bara att jag inte missar bussen eller något annat nördigt.

Nästa vecka är jag ledig onsdag och torsdag, och det är Emma (en ny tjej på jobbet) också, så vi ska äta middag hemma hos henne och Jennie (också ny tjej på jobbet) och sedan ska vi två gå ut på onsdag kväll (Jennie jobbar på torsdag)! Förhoppningsvis får jag typ sova hos henne efteråt, för de bor nästan i stan. Så slipper jag åka hem själv. Det ska bli jättekul.

Vi tre har även gjort upp jul-planer. De två ska inte åka hem på jul, så jag ska fira jul med dem om jag inte ska hem till Sverige då. Så då vet jag att jag inte behöver vara ensam, det är väldigt skönt att veta!

Jag längtar tills imorgon!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Tar du med en adapter för jag har ingen. Vi ses om en stund.
Kram

Jennika sa...

No probs, jag har två adaptrar med mig!