torsdag 30 oktober 2008

Torsdag

Idag har det varit en lång dag, innan jobbet gick jag in till stan och mötte Luisa som skulle köpa Halloweenkläder tills imorgon, hon skulle på en fest inne i Dublin. Jag hittade också världens finaste jacka... Och jag ska köpa den. Men det blir tyvärr tidigast nästa vecka, för den kostar 103 Euro. Men gudars vad fin den är!

Imorgon och på lördag är jag ledig, så gött! Imorgon ska jag handla lite mat och sedan ska jag möblera om mitt rum, jag har kommit på hur sjukt dåligt min säng står. Den tar upp nästan all golvyta. Efter det ska jag nog bara sitta hemma och kolla på film och äta godis och god mat.. Jag tror det blir tacos för min del.

På lördag ska jag in till stan och köpa mig en ny klänning, efter det ska jag hem och förbereda mig för kvällen! Kl. 8 ska jag vara på Vesta, de ska beställa pizza och det blir gratis öl! Woohoo! Sedan blir det party hela natten, och på söndag börjar jag jobba kl. 12...

Inga kommentarer: