fredag 10 oktober 2008

Good Morning

Nu har jag precis vaknat. Jag låg och läste en bok till klockan 6 imorse (inte alldeles för smart kanske) och jag ska gå och jobba om två och en halv timma. Innan dess måste jag laga mat och duscha. Det ska väl inte vara några problem.

Jag har mailat min husvärd också! (Det känns så töntigt att skriva hans namn, vad vet jag? Han kanske läser). Han skulle "förhoppningsvis" komma hem ikväll. Och berätta hur mycket hyra jag är skyldig honom. Då får jag i alla fall betalt den. Det blir ju "skönt".

Förresten, varje gång jag läser min rubrik på bloggen så blir jag så glad. Adventures of Jennika. Det låter hur nördigt som helst. Och nördigt är bra. Jag tänker på det där spelet som Malin brukar sitta klistrad vid, "Lars' Adventures". Haha! Jag har en bild på instruktionerna till det spelet på datorn i Sverige, synd att jag inte fick med mig den hit.

Anyways, nu måste jag göra någonting. Typ laga äcklig mat eller något (för all mat jag lagar blir äcklig).

Cheers!

3 kommentarer:

Anonym sa...

När jag hälsar på dig, så får jag laga massa mat åt dig ;)
Jag vill verkligen verkligen hälsa på!

Jennika sa...

Hahaha! Ja, det får du sannerligen göra! Då kanske jag slipper sitta med äckelkänsla i timtals efteråt ;) Haha.
Du får gärna hälsa på! Det ser jag gärna att du gör! Du får gärna bestämma ett datum, bara du säger till några veckor innan så jag kan fixa ledigt :)

Anonym sa...

vad härligt att jag kunde vara en inspirationskälla för dig ahah :D ser fram emot att stalka din blogg from now on ;)