fredag 10 oktober 2008

Friday night at the drive-in bingo

Herreguuud. Idag har varit värsta störiga dagen. Mamma, Carro och mormor kommer ju på besök om exakt en vecka, och jag hade lagt in om ledighet fredag, lördag och söndag nästa vecka - och vad får jag? Bara söndagen! Helgalet!

Tillslut, efter drygt fem timmars tjat på Alex, gick han med på att byta sitt måndagsskift mot mitt lördagsskift. Jag är skyldig honom två påsar Estrella dillchips nu. Nu har jag i alla fall ledigt lördag och söndag - hur fredagen ska lösa sig vet jag inte riktigt än.

Justja! När jag gick hem idag var jag så himla glad eftersom att Dermot skulle vara hemma (lika med: jag slipper vara ensam), och när jag ser vårt hus bakom buskarna - så är det kolsvart.
HAN ÄR INTE HEMMA. Gaah! Jag är ensam hemma. Igen. Hoppas att han kommer hem imorgon i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå tjejen! Tråkigt att du är ensam, men du ska väl ändå gå o lägga dej om du nu ligger o läser till 6 på morgonen. Hoppas verkligen att du kan få fredagen ledigt oxå. Det är ju konsigt eftersom du hade blivit lovad tre dagar ledigt. Kul att du fixat en blogg. DU ÄR BÄST, bara så att du vet. ha de gott o massa kramar från oss här hemma, var rädd om dej.

Jennika sa...

Jag vet, det är jättekonstigt! Nu har jag i alla fall lördag och söndag, förhoppningsvis ska det inte vara några problem med fredagen heller, i värsta fall får jag sjukskriva mig.
Vi ses på fredag! :D Kram kram! Hälsa alla!