torsdag 23 oktober 2008

Dagen efter

Äntligen hemma säger jag bara. Jag och Jennie fick traska i regn till Vesta (okej, vi åkte buss en bit dårå). Men ändå.

Men igår kväll var fantastiskt roligt! Först åt vi tacos hemma hos Jennie och Emma, David var också där. Jag hade köpt en flaska vitt vin (det gör jag aldrig igen, VIDRIGT!) och så hade jag och Jennie köpt en 2-liters cider att dela på, haha. Allt var katastrof äckligt.

Men i alla fall, väldigt trevligt hade vi, och efter några timmar så bestämde vi oss för att gå ut. Brian hade sagt att vi skulle gå till Phoenix eller Good times Charlie, så vi gick till båda. Först lämnade vi David hemma hos honom eftersom att han jobbar 7-15 idag, haha. Han tog även min mobil med sig hem, för att när vi kom till hans dörr insåg vi att ingen hade ficka eller väska så jag visste inte riktigt vart jag skulle göra av den. Men jag får den imorgon i alla fall. Så ifall jag inte svarar är det därför!

I alla fall, på Good times Charlie så kom vi in gratis, och så satte vi oss där en stund. Efter en stund gick jag på toa, och då såg jag att det fanns en till bar! Så vi gick dit, men det visade sig vara rökrummet, HAHA!

Tydligen hade Brian sett mig när jag var på väg in till rökrummet, och tydligen hade han stått och gapat och skrikit efter mig, men jag hade inte sett eller hört något, hhahahaha! Anyways, efter det gick vi hem, men det var en väldigt fin kväll må jag säga!

Och idag ska jag bara laga mat och kolla på tv hela dageeen...! Underbart!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Va bra att ni hade en kul kväll. Försökte ringa dej idag på eftermiddagen men nu förstår jag varför du inte svara. Gott att höra ifrån dej iallafall. Nu ska jag nog gå o köpa lite mat, för jag o Johanna jobbar kvällen. vi ska till kyrkan o prata om vår verksamhet. Tredje kvällen irad, lite jobbigt. Nu jobbar jag imorgonkväll oxå sedan får jag äntligen träffa pappa.Carro flyttar hem på Lördag,tror jag.
Tusen KRAMAR till dej...

Jennika sa...

Oj, har du jobbat tre kvällar i rad? Det trodde jag inte ens man fick! Så det blir fyra kvällar i rad alltså?
Det blir väl bra att hon flyttar hem då, tycker jag!
Åh, imorgon får jag lön, så himla skönt! Jag måste köpa flingor.
Kram kram!

Anonym sa...

Grattis till en underbar kväll. Stefan undrar om du fortfarande lyssnar på nanne när du ska koppla av å må bra?

Jennika sa...

Pappa, du kan hälsa Stefan att det enda jag gör när jag är ledig är att lyssna på Nanne. Jag funderar på att skicka in ett förslag till Sky och be dem göra en till tv-kanal endast för Nanne. Och den autografen Zteffo fixade till mig har jag ramat in på min vägg!
Jag är fortfarande helt besatt av Nanne!