fredag 17 oktober 2008

Av Caroline

HEEJ PAPPA!
haha jag, caroline, skriver ett inlägg! MOHAHAHA! mamma ville att jag skulle skriva: vi är framme nu! jag vill skriva: haha jag har träffat Jennika det har inte duu, nanananaa. men nej nu har jag varit i Dublin och jaa det var ganska likt London, tycker jag. men haha vi gick av vid fel buss hållplats och fick gå jätte långt till hotellet och det tog jätte lång tid innan vi hitta hotellet! Yeay! och nu ska vi gå ytterliggare en bit till mat ställe. såå hej då.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej din taskmört
Hade jag inte tyckt att du skulle träffa Jennika så hade du vart här med Patrik, Markus, Zorro, Elakingen och Fläskfia, men jag tycker det är viktigt att du och din syster träffas. Det finns en anledning till och det är att din engelska behöver förbättras så prata engelska nu när du har möjligheten.
Krama Jennika och Mamma från mig.
Pappa

Anonym sa...

Hej igen
Vem är det som har ett lokalsinne som en Guldfisk?
Pappa

Jennika sa...

Hej pappa! Haha! Elakingen och Fläskfia. Caroline har fegat totalt och inte pratat någon engelska alls nästan, tror jag. Hon får väl göra det imorgon. Vi har shoppat nu i alla fall!
Mamma har varit vägvisare, men hon springer ju som vanligt istället för att gå, så vi har inte direkt haft möjligheten att se så mycket. Det är nog mormor som får stå för guldfisk-lokalsinnet... Kram!

Anonym sa...

TJATA på Caroline så hon pratar engelska. Mamma är sig lik hon kan inte ta det lugnt, men jag är glad att hon inte var "guldfisken". Vad hade hennes jobbarkompissar varit om hon var guldfisken, jag tänker på när de var i Stockholm då var mamma som hade lokalsinnet.
Jag är ensam hemma Patrik är på Fotö och Markus är på Hönö, på TV´n är det inget att se så jag läser en bok. Djuren sover mest, med andra ord så kopplar jag av, de är skönt.
Pappa

Jennika sa...

Ja, det måste vara skönt med "semester". Nu har de precis åkt, jag kom precis hem från busshållplatsen. Som tur är så har vi fått handla jättemycket mat och kläder också. Så nu är jag väldigt säker på att jag inte behöver handla någon mer mat denna veckan!
Men det är jobbigt att jag är ensam igen. Det är så tråkigt. Kram!