onsdag 15 oktober 2008

Skins

Nu kollar jag på Skins. Effie har precis blivit drogad och Tony och Sid har räddat henne. Ooh. Om några veckor ska jag nog köpa båda säsongerna på DVD. Så har jag något att göra i vinter, haha.

Nu har den nya killen flyttat in. Och helt ärligt, jag har aldrig träffat någon skummare. Dermot måste ha varit i desperat behov av att någon flyttade in, haha. Till och med Brian sa igår kväll innan jag träffade nya killen, att "he seems a bit gay". HAHA!

Brian är i alla fall hur kul som helst. Vi har kollat på tv idag. Jag slapp kolla ensam! Helt underbart! Och på torsdag ska jag följa med Brian och några av hans kompisar ut på krogen. Men jag lovar på heder och samvete, jag ska ta det oerhört lungt. Trust me.

Och nu jobbar jag bara två dagar till och sen kommer mamma, Carro och mormor! Jag längtar!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skins är nog den bästa serie som någonsin gjorts! Jag HATAR att det är slut och jag HATAR att effie ska få sin egen lilla skitserie..