torsdag 30 oktober 2008

Kul på jobbet?

Idag hade vi roligt på jobbet! På riktigt! För första gången!

De hade pyntat inför Halloween, så det var spöken och bautastora spindlar upphängda i taket, och ballonger överallt. Och som vanligt satt vi svenskar på "vår" sida och irländarna på "sin" sida, så jag och Caroline som jobbade, bestämde oss för att spela tennis. Vi använde uppblåsbara spöken och skelett som tennisracket, och använde ballongerna som tennisbollar! Det var väldigt roligt, och till slut så fick irländarna vara med också. Det var lite illa när man hade samtal, ibland glömde man bort att lyssna på vad kunden sa, det var väl lite dåligt I guess, men det händer ju inte så ofta!

Men så tävlade vi lite i alla fall, Irland mot verige. Och sjääälvklart vann Sverige! Hehe!

Och för övrigt: Det blir ingen middag hemma hos mig på lördag, istället blir det firmafest på Vesta! Och det ska bli så sjuuukt roligt! För jag jobbar inte den dagen! Alltså missar jag inget! Jag längtar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gomorron!Klart man måste ha kul ibland, helst varje dag. Tur att Sverige vann. Idag ska jag spela innebandy mot ungdomarna o så kommer det ett polislag. Jag o Sollan får se till att vi vinner annars får vi höra det hur länge som helst efteråt. Igår var jag på Ullared o shoppade sjukt mycket...KUL säger jag bara. På kvällen gick jag i minneståget för att hedra ungdomarna som dog för tio år sedan i Backabranden.. det var jättemycket människor. Imorgon ska jag iväg o rida Islandshästar med massa tjejer från Fritidsgården. Denna veckan har varit sjukt mycket att göra för det är ju höstlov, men det är bara massa roliga grejor så det gör inte så mycket. Hoppas att ni får jättekul på firmafesten. Vi hörs på telefon på lördag. Älskar dej...KRAM...

Jennika sa...

Åh, vad roligt med ett polislag! Ja, vad roligt att ni får göra så mycket grejer varje gång de har lov, hoppas det kommer mycket ungdomar denna vecka bara!
Ja, vi hörs på lördag! Älskar er, kram!