söndag 26 oktober 2008

Mobilfan

Igår när jag gick och la mig så ställde jag om kllockan på min mobil och satte den även på ringning. Och nu när jag vaknade för drygt 20 minuter sen skulle jag kolla vad klockan var, och då var mobilen helt död. Och det spelade ingen roll vad jag gjorde, för den var lika död ändå. Sedan satte jag i laddaren, men grejen är ju att den var nästan fulladdad igår!

Nu funkar den i alla fall. Kan det vara för att det är så jävla kallt här i mitt rum som den strejkade tror ni?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gomorron! Jag försökte ringa dej nu på mobilen men det går inte att komma fram. De säger att det inte går att nå ditt nummer just nu. Glad att höra av dej iallafall. Det låter ju konstigt att den inte funkar om den är fulladdad, man blir ju trött. Orkade du inte skriva på din blogg inatt? Du har iallafall koll på att vi har ändrat klockan, de är bra. Älskar dej...KRAM

Jennika sa...

Hej! Ja, jag vet inte vad det är för fel på den. Jag hoppas bara inte att den kommer gå sönder "på riktigt", för det blr jäääävligt jobbigt eftersom att jag köpte den i Sverige. Det där med klockan är lite jobbigt alltså... Kram!

Anonym sa...

Men då får du höra av dej till mej så får jag försöka fixa det med försäkringar o så där. Jobbar du ikväll? Har du pratat med schematanten om att jobba olika tider?

Jennika sa...

Ja, jag jobbar ikväll, hela veckan, är ledig fredag och lördag. Men jag har itne pratat med henne, för hon har varit sjuk jättelänge nu, och hon jobbar aldrgi helg, och när hon väl är på jobbet slutar hon en timma efter att jag börjat så då glömmer jag alltid av det. Har ni fått mitt mail?