lördag 11 oktober 2008

Cut Copy

Ååh! Har jag tur kanske jag kan hinna med Cut Copy när de kommer till Dublin 15 November! Jag måste bara hitta någon jag kan lura med mig dit.

Nu har han (ni vet, ägaren) äntligen kommit hem. Fast det känns värsta skumt. Jag vet inte riktigt om jag vågar sitta i tv rummet när han också är där, så nu sitter jag på mitt rum. Det är inte alls samma sak som innan jag åkte. Fast jag är vrålhungrig så jag kommer ju att bli tvungen att gå ut i köket (via vardagsrummet). Och jag har glömt min adapter där också. Ah, järnspikar!

Men i alla fall, tydligen ska det flytta in en kille här på måndag. Det blir väl kul. Tydligen är han jättelång. Fast jättekul verkligen att bo med 3 killar. Eh. Och de är aldrig hemma heller, det gör det faktiskt mycket värre, tro det eller ej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jennik jag behöver att du skickar sex on fire -kings of leon! så fort det går ! jag behöver den låten!!!

Jennika sa...

men öh. du är ju inte hemma väl? jag kan skicka den till din hotmail, fast jag vet inte hur du ska få den från datorn. men det får du lösa haha.