måndag 27 oktober 2008

Duktig

Nu har jag börjat bli värsta duktig. Jag går upp halv nio varje dag istället för tio eller elva. Sedan att allt blir katastrof så fort jag vaknar så att jag slösar flera timmar på dumma mobiler eller så, det är ju en annan sak.

Nu har jag lagat mat tills idag och imorgon, och sedan innan jobbet ska jag gå till Dunnes och köpa frukt så att jag slipper köpa godis i de där förbannade automaterna på jobbet. Not good for your health. För nu är det slut med godis - PÅ RIKTIGT!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kanonbra Jennika.
Jobba vidare med den inriktningen.
Jag är imponerad.
Jag meilar ditt kontonummer idag.
Pappa

Anonym sa...

okej, förlåt pappa men tyvärr måste berätta nyheten, jennika kom utan frukt idag på jobbet ;)

Anonym sa...

wow, du är duktig!!
Och jag vill verkligen verkligen åka och besöka dig! :D :D miss you!

Anonym sa...

Frukt kan vara början på ditt nya sunda liv. köp frukt i morgon.

Jennika sa...

jennie: hahahah! ända anledningen till att jag kom utan frukt till jobbet var för att det är bank holiday och alla affärer var stängda ;) MEN IMORGON!

carro: i miss you too!

pappa: jag ska köpa frukt imorgon! och så är det skitbra att jag får kontonumret, för jag förstår mig verkligen inte på internetbanken.