måndag 27 oktober 2008

Bank Holiday

Idag var det bank holiday, vilket betyder att jag får lika mycket betalt som på söndagar! Underbart, och jag jobbar ju nu på söndag också, så jag får med andra ord extra mycket betalt! Fett I'd say!

Och imorgon ska jag gå upp tidigt och så ska jag bege mig in mot stan och försöka ta reda på vad problemet med min telefon/mitt simkort är. Så ska jag samtidigt kolla om jag kan hitta nått billigt pyttelitet element. Hoppas jag har råd med det bara! (Det tvivlar jag på).

Annars är väl allt okej. Längtar till helgen bara. Ska bli skönt att vara ledig två dagar. Och så får jag ju lön på fredag också, det blir fantaaastiskt. Jag ska börja kolla runt efter en ny vinterjacka, för jag gillar verkligen inte den jag har. Sen om jag köper en ny nån gång, det är väl en annan sak.

Inga kommentarer: