söndag 26 oktober 2008

Mobilfan v.2

Nu är min telefon konstig igen. Jag har en euro på den men jag kan inte skicka meddelanden på den! Och förut fick jag ett sms där det stod: Välkommen till UK! Att ringa till Irland och andra EU länder kostar 50 cent i minuten blah blah blah.

VAD ÄR PROBLEMET? Jag är ju på Irland! ARGH!

Annars är allt väldigt bra. På lördag ska jag bjuda Emma och Jennie på middag! Det blir väldigt spännande, undrar om jag kan laga till något förutom pasta. Jag tvivlar på det, men vi får väl se.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon
Du får välja den operatören som du vill ha, telefonen väljer som den själv vill, den känner att det finns olika nät. Du är ju nära "UK". Den verkar minst sagt knasig din telefon.
Ska du köpa en värmefläkt tänk då på att lysna på den innan du köper en, vissa väsnas väldigt mycket.
Var rädd om dig. Kram.
Pappa

Jennika sa...

Ja, jag tror det var något fel med mitt irländska simkort, det verkar leva sitt eget liv. jag hoppas iaf det. jag har lyckats ringa mamma på mitt svenska kort, och jag tror jag lyckades skicka iväg ett sms, men hon har inte ssvarat ännu så jag vet inte helt säkert. Det var 3 minuter sen och jag har inte fått svar än så jag har ingen aning.
Ja, jag hade tänkt köpa ett element idag men nu blir det väl inte av eftersom jag har hållt på med min telefon i en och en halv timme!
kram!