torsdag 9 oktober 2008

Ledighet

Idag och igår var jag ledig, det har varit varit väldigt skönt. Men jag har inte haft något att göra, det har varit lite värre.

Ingen som jag jobbar med har varit ledig, och Dermot har inte varit hemma, och Brian åkte hem till vart det nu är han bor. Det ligger i västra Irland, en stad som börjar på C eller K. Men det är inte Cork.
Anyways, jag är ensam hemma nu i alla fall, rätt tråkigt, fast rätt skönt samtidigt. Jag tackar Gud (inte för att jag tror på honom) för vår big ass tv och min dator. Jag hade DÖTT utan dem.

Nu är klockan 22 och jag har ätit pizza och druckit cola, dagens höjdpunkter.

Imorgon ska jag jobba klockan 14, och innan det måste jag laga mat. Jag har inte direkt någon mat hemma, så jag får väl göra spaghetti och köttfärsås. IGEN.
På lördag är det dags att handla mat igen.
Kul!

Inga kommentarer: