fredag 5 december 2008

To go, or not to go?

Jag vet inte riktigt om jag ska gå ut imorgon, kanske följer med ändå. I så fall blir det Brubakers igen, och då ska vi gå dit tidigt så att det är gratis inträde. Och så kommer jag givetvis inte köpa någonting, men det är alltid kul att följa med ändå. Jag behöver ju faktiskt inte dricka något hehe.

Roligare än att sitta hemma och uggla i alla fall! Och nu har jag fått fixat med deposition och hyra äntligen. Så nu känns det som att jag faktiskt bor här.

Träna imorgon innan jobbet, är väl på tiden. Och tjejen i receptionen åker på bonk om mitt medlemsskap har gått ut (vilket det inte borde ha gjort, eftersom att jag faktiskt betalade 150 kr mer än Emma och Jennie gjorde! Alltså borde jag ha längre tid innan de tar betalt nästa gång).

Inga kommentarer: