onsdag 17 december 2008

Ett nytt meddelande

Nu när jag kom hem och kollade facebook hade jag fått ett nytt mail! Av Hans (öhm, ni vet, han den coole i det förra huset)! Åh jag blev så glad! Han ska flytta hem på fredag för då slutar de skolan, men när han kommer tillbaka, då blir det party! Hehe.

Och idag har varit en rätt okej dag, lång har den varit, men jag har suttit bredvid Dean hela dagen och han är väldigt rolig faktiskt! Big surprise!

Men herregud... Igår kväll kollade jag på en sida som heter bebo.com. Det är som facebook, fast alla irländare har bebo istället. Och så sökte jag på jokerns riktiga namn, och sedan hittade jag honom! Så kollade jag hans foton, och då fanns det ett album som hette "Halloween". Ni kan väl lista ut resten själva...


Bilderna togs tydligen på Amber, en nattklubb. Våra ögon bara skriker fylla! Herregud.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men otroligt snygga är de ändå! Älskar sminket på dig! Jokern? Det är väl han som är poppis bland tjejerna? Som stog å dansade med er och sedan kom nån tjej å stuck her tongue in his mouth?

Jennika sa...

Hahaha tack! Men ja det är han! XD Haahahah. Darren heter han. Hahah han är väldigt rolig. Går ju även under smeknamnet "Jennikas bästa vän". Hahahha!