tisdag 9 december 2008

Komvux

Har kollat runt lite på komvux utbildningar. Jag vet väl i stort sett vad det är jag vill läsa, men alla dessa hemsidor... Hur är de utvecklade egentligen? Jag förstår ingenting.

De kurser jag är rätt övertygad om att jag ska söka är Fotografisk bild A, Bild och form - fördjupning och Digitalt skapande. De är de ända som låter intressanta hittills. Egentligen vill jag läsa Engelska på en högre nivå, men det finns ju inget högre än C! Och det har jag ju redan läst, skandalöst! Och andra språk som finns är bara Spanska, Franska och Tyska. Hade velat läsa Italienska, men funderar lite på tyska faktiskt. För det hade varit så coolt att plugga i Berlin (senare i livet, ska tilläggas).

Åh jag vill ha kaviar!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ska jag skicka en kaviartub till dej? Har du fixat skatten idag?

Jennika sa...

Åh, ja, randig kaviar! Om det får plats i paketet! Och Tim Burton-filmerna!

Anonym sa...

Har du fixat skatten???

Isabelle sa...

later som roliga kurser!

Anonym sa...

När hade du tänkt börja kurserna? :)

Jennika sa...

TILL HÖSTEN! :')
Vilket betyder att det blir Gbg (ack, älskade Gbg) för hels slanten från April och resten av året! UNDERBART!