torsdag 18 december 2008

Om en månad + PAKET

IDAG HAR JAG FÅTT PAKET FRÅN SVERIGE!

Det var underbart, imorse när jag vaknade stod det ett jättestort paket precis utanför min dörr. Jag blev så glad, så glad! Och när jag öppnade det hittade jag en massa fina saker, jag ska berätta om det så fort jag fått lagt in bilderna på datorn...

Annars har det varit en rätt seg dag. Som vanligt. Men en sak som är väääldigt positiv är att det bara är prick en månad kvar innan jag kommer hem till Sverige! Åååh jag är så glad!

Nu har jag lagat mat som jag kan ta med mig imorgon, gött. Och imorgon ska jag på vattengympan har jag bestämt! Det MÅSTE jag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

så många inlägg tog det innan det inte blev nån bild :P

Jennika sa...

Ajaj, bra tänkt där! Men jag ska skärpa mig... :P