tisdag 2 december 2008

Att flytten kunde bli så sjukt BRA!

Herregud, med tanke på hur denna dagen varit hittills trodde jag aldrig att den skulle kunna bli bra. Men seriöst, jag sitter här och skriver med världens fjoll-smile, jag är så himla glad!

Huset är helt fantastiskt. Vi har inte Sky, men so what? Det enda jag kommer sakna är ändå NME och Q och MTV2. Och jag har fått en RIKTIG genomgång av huset, jag vet hur allt funkar, vi har värsta avancerat säkerhetssystem och grejer, kommer vara asnervös imorgon eftersom att jag lämnar huset sist och ska låsa och sätta på larm och grejer. Men jag tror jag vet hur det funkar.

Och människorna är sjuuukt trevliga! Jag älskar dem redan! Ägaren gjorde Irish tea till mig förut, och jag var ytterst tveksam för jag gillar inte te egentligen, MEN DET VAR HUR GOTT SOM HELST! Och speciellt med några biscuits till. Herregud, vad händer med världen? Jag gillar TE!

Och tjejen som bor här, verkade lite reserverad i början, men det var hon iche! Jag ska tydligen få låna hennes cykel hon köpte en gång för 500 euro :O För hon använder den inte för hon har bil! Men jag tror bara det är tills jag hittar någon egen. Men shit liksom! Fast hon hade inget lås till den, så det fick jag köpa först haha. Så jag får gå imorgon, men efter det..!

Och spanjoren är huuur skön som helst! Hahaha! Han kom hem idag för bara någon timma sen, och var lite småfull (tydligen dricker han typ varannan dag hahaha) och han jobbar på National Pen, ett företag precis bakom Vesta! Han känner till och med en kille som brukade jobba på Vesta som jag också känner lite smått! Världen är liten liksom!

Så sammanfattningsvis: Fantastiskt. Jag är så glaaad.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jennika.
Jag blir lika glad varje gång som jag märker att du trivs med livet och är glad.
Många kramar
Pappa

Anonym sa...

Haha! Hur var det nu igen? Det finns oftast en mening med det som händer, eller hur? O detta var ju fantastiskt bra. Skönt att du mår bra. Då fanns det ju oxå en mening med att du inte hittade någon cykel att köpa i förrgår, eller hur? Älskar dej. KRAM

Anonym sa...

Förresten om du vill ringa hem har jag satt på Skype, jag sitter hemma vid datorn o jobbar hela dagen. KRAM

Isabelle sa...

gud vad bra att du hamnat i ett hus dar folk verkar trevliga och "normala" (det vill saga inte som goran)!

Jennika sa...

Pappa: Det blir jag också. Älskar dig med!

Mamma: Ja, det har du allt rätt i! Jag har också börjat tro på det nu. Jag vet inte om jag orkar ringa ikväll, blir nog imorgon istället.

Isabelle: Ja, eller hur! Hahahahha! Det är underbart!