onsdag 10 december 2008

PS! OBS! VIKTIGT!


The man, the myth, the legend!

Kanske inte, men han är i alla fall väldigt snygg. Och han spelar Edward Cullen i Twilight. Och den har ju som sagt inte haft premiär här ännu, så första gången jag såg den var en hemsida på nätet för kanske tre dagar sen. Nu har jag nog sett den fyra gånger sammanlagt. Den är så bra! Och igår kväll när jag skulle kolla, ja, då hade de tagit bort den från den hemsidan jag brukar kolla på den på! Jag bröt nästan ihop! Men efter ett tag så hittade jag den på en anna sida, fast då fick jag stå ut med sämre kvalité och ett kinesiskt tecken uppe i ena hörnet.

Men när Twilight kommer ut på bio på Irland...! Nam nam nam!

6 kommentarer:

Anonym sa...

SKOJAR DU? Jag å Gabby är helt GALNA i Twilight. Men snälla du, läs boken (sen till slut blir det böckerna.. för du kommer vilja veta mer mer mer) innan du ser filmen. Filmen var bra, ja ja det var den. Men boken är mycket bättre. Jag var till å med lite besviken över filmen för den var inget jämfört med boken! Iiiii >.< Å nu hinner du läsa boken, med tanke på när filmen kommer till Irland. Eller så kan du se filmen när du hälsar på Göteborg? Den finns ju på bio här! XD

Jennika sa...

Men jag har redan sett filmen! Fast inte på riktigt! Men min plan är att se filmen först, för jag vet att om jag hade läst boken först hade jag inte gillat boken för att "Edward ser inte ut som jag trodde han skulle göra" och blablabla. Haha. Fast jag tror filmen kommer ut här på fredag! Så jag ska nog se den nästa vecka! Senast! Om jag så måste gå själv!
MEN FINNS DET BIO I GÖTEBORG? Det hade jag ingen aning om! Haha! äh, det blir nog bra, i annat fall så kan du och jag gå och se den i Göteborg också! Heheheheh!

Anonym sa...

JAG ÄLSKAR !! det är den bäste filmen nånsin! sett den 2 gånger på bio! redan! och planerar att se den igen!

Anonym sa...

åh, bittert o se din kommentar nu. men du, robert pattinson e så snygg. har du sett när han biter tyra banks?? eeek

Isabelle sa...

jag tycker faktiskt inte att han ar sarskilt snygg. kanske blirdet annorlunda nar aman sett filmen iofs. langtar efter att den ska ha premiar har ocksa.

Jennika sa...

Caroline: Hahahaha jag såg det klippet nu! Fan vad kul haha!

Isabelle: Åh jag tyckte inte heller han var så snygg innan jag sett filmen, men alltså efter jag hade sett den...! WOW! Snygg som satan alltså!!! Är det imorgon den har premiär i England också? Jag TROR den har premiär här imorgon!