onsdag 17 december 2008

En vecka kvar

Om en vecka är det julafton. Jag tror det blir mys faktiskt. Vi ska vara hemma hos mig, sitta vid mitt köksbord och äta mat (jag ska göra hemmalagade köttbullar, jag är faktiskt bra på det) och så ska vi sitta i tv rummet och kolla på Nightmare before Christmas och titta på vår julgran. Jag hoppas bara filmen kommer fram i tid. Den borde vara här nu känns det som. Paketet alltså.

Och på lördag, söndag, måndag och tisdag är jag ledig - fyra dagar i rad! Hur fint är inte det! Och så är jag ledig nästa lördag också. Och min första lön på det nya året kommer vara väldigt hög... Hehe!

Och som sagt, tre dagar kvar till IKEA och Nordirland. Vi ska gå på H&M i Belfast dessutom! Jag ska försöka hitta ett par spetstights!

4 kommentarer:

Bettan sa...

Åh, vad mysigt det låter ändå. Jag tyckte lite synd om dig först, för jag skulle göra allt för att fira jul med min familj.. Det skulle inte precis bli det samma om inte jag firade det med dem. Men det låter som om du har en ny familj å det låter väldigt myspys ♥

Jennika sa...

Ja, det trodde jag också först - att jag inte skulle klara av att vara utan min familj på julafton. Men jag har nog insett att det enda som betyder något på julafton är ändå att umgås med familjen, och då tänkte jag att det kan jag göra när jag kommer hem i januari!
Så jag antar väl att detta betyder att jag har blivit "vuxen" xD

Isabelle sa...

det kommer nog kannas lite konstigt att inte fira julafton hemma. fast nightmare before christmas later mer lockande an kalle anka :)

Jennika sa...

ja, du ska ju också göra det ja! haha, jaa, att se kalle anka för 19 gången är väl sådääär... haha!
hoppas du får det bra också, för du är väl också kvar i england?