måndag 1 december 2008

"Ledig"

Idag var jag "ledig". Jag lånade ju Saarinens cykel igår, och så gick det ju såklart punka på den. Så idag blev jag tvungen att släpa den in till stan och lämna in den på lagning. Sedan blev jag tvungen att gå runt i stan i en och en halv timma. Boooring.

Men nu är den hel i alla fall. Och gud, inatt är sista natten i detta hus. Det känns faktiskt väldigt tråkigt. Måste fixa Hans telefon nummer! Innan kvällen är slut.

Ska möta Emma om en timma, och så ska vi träna pump. Jag kommer döööö.

Och imorgon ska jag spendera hela dagen med att packa. Och Hans är tydligen ledig imorgon sa han alldeles nyss! Det är ju faktiskt jättekul tycker jag! Och han sa att de ska ha en spelning här i Dundalk i januari, och att jag skulle komma och titta. Eh, LÄTT.

Inga kommentarer: