fredag 19 december 2008

The Packet

Igår morse stod ett paket utanför min dörr när jag vaknade! Jag blev så glad! Det kändes som julafton! I det jättestora paketet låg bland annat godis, böcker, tidningar, en julklapp, några filmer, reflexer (?) och RANDIG KAVIAR! Mumma! En utav böckerna jag fick (finns på bild nedan) kan jag tänka mig att mina föräldrar skrattade rått åt när de la i den i paketen...
Tack för paketen! Imorgon morgon går bussen till Belfast 9.35, det blir feeeeeett! Åh jag längtar! Först blir det H&M, TopShop och historiska målningar, sedan blire bussen till IKEA. Där vi ska köpa julmat... Och Marabou i flera kilon! Och kaviar! Och julmust! Och pepparkakor! Iiiiiiihk!

10 kommentarer:

Bettan sa...

HAHA! XD Jag kan se det hela framför mig: du tittar på boken lite snätt, skrattar ihjäl dig, forsätter skratta för digsjälv för de andra börjar tycka du är mysko (de föstår ju inte boken, den är ju på svenska) å sedan lägger du ifrån den men lyckas börja skratta varje gång du tittar på den. erkänn du har inte börjat läsa den än? XD

Jennika sa...

HAHA! Jamen allvarligt, det var såååå typiskt mina föräldrar att skicka med den boken! XD Men jag erkänner! Jag har inte börjat läsa den än! (Frågan är väl om jag nånsin kommer göra det HAHA)! XD
Förresten tyckte min landlord att det var idiotiskt att åka till IKEA: "Det är ju som om en irländare skulle åka utomlands och gå på en irländsk pub!" XD HAHAHAHAHAHHAHAHAHA

Bettan sa...

HAHAHA! XD Det är för att det finns inget speciellt med en irlänsk pub! Medans det finns så mycket sakna från Sverige!

Jennika sa...

JAAA PRECIS! Guinness kan man ju köpa även på icke-irländska pubar i Sverige liksom, men MARABOU: DET KAN MAN INTE FÅ ÖVERALLT!!!!
hahahahhahahahahahahahhahah!

Bettan sa...

Men dessutom vet inte din landord vad han snackar om. Har han nånsin varit i Sverige? Nånsin smakat Marabou? Köttbullar? Kalles kaviar? Vad har Irland att erbjuda som är godare? :P

Jennika sa...

Ja, inte är det Guinness iaf! XD Men jag har lovat att jag ska bjuda honom på julmust och Marabou! :P

Bettan sa...

HAHA! XD Aa, då får han se vad han har missat hela sitt liv! ♥

Jennika sa...

Haha precis! Och för övrigt: Älskar att jag stavade rubriken the paCket! XD

Bettan sa...

HAHAHA JAG TÄNKTE INTE PÅ DET HAHA! Du är smart, du..! XD

Isabelle sa...

mysigt paket. kalles randiga skulle inte sitta fel...