måndag 1 december 2008

Jag suger på att komma på bra rubriker

Herregud! Nu har jag kommit hem från pumpen och den var inte nådig, som tur var svettades man för en gångs skull inte som en gris, men jag räknar med en fruktansvärd träningsvärk imorgon.

Och jisus, när jag kom hem, så såg jag att det lyste i tv rummet och sådär, så när jag öppnar köksdörren så står hans och hans tjej och vrålhånglar och jag bara dör för jag blir så rädd, och de skriker och tjejen (jag vet inte riktigt vad hon heter) hoppar ur hans armar och sedan börjar hans asgarva. Vi börjar skratta lite också... och sedan drar jag mig tillbaka till mitt rum. Mitt falsett-skrik är alltid lika skämmigt.

Sista natten nu! Jag vill inte flytta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mitt falsett-skrik är alltid lika skämmigt.

HAHAHAHAAHHA jag tror jag dör!!!!