onsdag 3 december 2008

Nya huset

Så nu har saker och ting börjat komma iordning. Har fortfarande inte kunnat packa upp nästan några kläder, eftersom att jag inte har några galgar. Men annars så...

Rummet igår när jag precis hade fått in alla saker.

Spisen idag när jag kokade nudlar.

Matsalen, och cykeln jag ska få låna! Värsta värstingcykeln!

Och en bild på det väldigt fina köket. Där kommer jag trivas.

Och med hjälp av lite affischer och väldigt många bilder så kommer jag nog även trivas på mitt rum. Jag gör det än så länge i alla fall.
Har dessutom varit och handlat idag, känns skönt med lite mat hemma. Börjar 11 imorgon också, 8 på fredag, 10 på lördag och söndag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Värsta mysiga huset. Jag tror du kommer att trivas mycket bra. Var du och handlade på Dunnes inne i stan där vi var? Idag är jag ledig, du kan väl ringa ikväll om du orkar. Sms mej så jag sätter på Skype innan. KRAM