torsdag 11 december 2008

Bra/dålig dag? I don't know?

Alltså, min mage är skum. Så fort jag entrar byggnaden Vesta så blir jag hungrig. Och då är jag hungrig ända tills jag tar steget ut från den. Det spelar absolut ingen roll hur mycket jag äter när jag är där inne, jag är alltid hungrig ändå.

Till exempel som idag. Hungrig hela dagen, och nu när jag kom hem, ingen hungerkänsla alls. Skumt.

Jag hade tänkt skriva att det varit en bra dag idag, för det har det, jag har snackat jättemycket med vissa folk som jag trodde jag aldrig mer skulle prata med, jag har fått träffa de nya svenskarna på riktigt idag, och de verkar helt okej. Och så har jag snackat med mina irländska kompisar. Haha, när jag snackade med Saarinen på telefon fick jag en chipspåse av John. Bara sådär. Då känner man sig faktiskt gladare! (men jag har varit duktig nog att inte äta chipsen än, ska spara de tills söndag).

Iaf, imorgon skulle jag ju träffa Martin och Therese i Dublin, men Martins flyg blev försenat nästan ett helt dygn, så han kommer inte till Dublin förrns tolv imorgon eller något. Och då ska han in till stan, till hotellet och sedan träffa oss. Har på känn att det mest blir Tessan och jag imorgon.

Och vet nu hur jag jobbar på jul och nyår. Har, ofrivilligt, tre dagar ledigt varje vecka (slösar två PTO dagar utan att ha bett om det), och på julafton jobbar jag 7-3, vilket är absolut helt okej. Och om vi ska vara här är det ju skitbra, för då hinner jag förbereda och så innan de andra kommer. På nyår jobbar jag 2-10, det är väl lite sämre men jag hinner ju faktiskt hem och fixa och så och sedan ut innan kl. 12!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, du kan väl höra av dej när du ser detta...kram