tisdag 2 december 2008

Att packa

Detta är iche kul. Samtidigt är det väldigt gött att rensa bort det som inte längre behövs, och att hitta saker som varit borta är ännu roligare. Jag hittade min lila kjol med hög midja som varit borta ett tag till exempel. Och en massa andra roliga grejer! Nu har jag fått packa alla kläderna förutom den jättestora vinterjackan, alla sladdar och sånt, de flesta papper osv. Nu är det inte så mycket kvar. Fick även säga hej då till mina kära myggjagare, pga orsaker ni inte vill höra om.

Sedan är det bara att rensa ur skafferiet (finns inte så mycket i det ändå) och plocka ihop badrumsgrejer och städa.

Och jag förstår inte hur allt detta ska få plats i mitt nya rum!

1 kommentar:

Anonym sa...

lovely att du får flytta gumman! :D
japp det är kul, från och till, men det tar lite mycket tid som kunnat gå till skolarbete... och de stressar mig. men annars^^