tisdag 9 december 2008

Te?

Nu har jag varit och handlat och allt, typiskt, för alldeles nyss kom Birgitta (mina och Carros kodnamn äger) och frågade om jag vill följa med henne till Dunnes sen. I hennes bil. Och jag som var där för typ en timma sen. Och jag gick dit. Suck.

Anyways, jag har börjat dricka te! Och jag tycker om det! Jag vet inte vad det är för fel på mig! Fast jag dricker bara vanligt te, inte med någon smak eller sådär, en sked socker och lite mjölk. Sååå gott. Tack you Irish people!

Och nu har jag ätit macka med ost och tomat på, det var första gången på flera veckor. Börjar tröttna lite lätt på müslin. Och jag har bara köpt massa nyttiga saker idag! Soppa och grejer! Har inte ätit godis sen i söndags! Jag är så duktig! Jag är inte ens sugen på det längre! Jag vill bara ha te och körsbärstomater!

4 kommentarer:

Isabelle sa...

te AR gott ^^ sarskilt pa vintern.

Anonym sa...

Jag gillar när du skriver att du gillar nyttiga saker.
Många Kramar.
Pappa

Anonym sa...

BIRGGITA och alla dom andra namnen som jag inte kommer ihåg! men du jag har tänkt och jag ycker nog att nån borde heta Kent!! det är coolt!

Jennika sa...

Isabelle: Du vet, jag har aldrig gillat te förut! Jag vet inte varför. Har alltid tyckt att det smakar koppar. Haha. Men sånt där vanligt te med en sked socker och lite mjölk, mumma!

Pappa: Jag vet. Nä, nu ska jag äta veggiehamburgare!

Caroline: MEN HUR KAN DU GLÖMMA?! Birgitta, Olof och Klas! Det är väl inte så svårt att komma ihåg! Men vem skulle kunna heta Kent då? Det finns inget rum mer i huset = inga mer människor i huset.